Oldalak

2011. április 8., péntek

Sziasztok!

Kissé nehezen tudom megfogalmazni azt az érzést, amit pár órája átéltem. Ma délután egy órakor végre újra átléphettem kis lakásunk küszöbét. Tudom hosszú volt a hallgatás, elnézést kérnék érte, de majd mindjárt rájöttök ti is, hogy nyomós okom volt erre. De először a köszönet. Ezt már jópárszor kiveséztem, az Internet arctalanságot biztosít, nem ismerjük egymást egyikőtökkel se, mégis amikor felléptem a blogomra tizenhat megjegyzés és még négy érdeklődés a chatbe várt rám. Igazán hálás vagyok érte, mert ez egy kicsit javít a hangulatomon. Köszönöm, hogy aggódtatok értem, így ismeretlenül, most már csak annyit kérek, hogy (bár egyáltalán nem vagyok vallásos) imádkozzatok értem. Mert a dolgok jelen állása szerint csodára van szükségem. Nem, nem vagyok halálos beteg, csak majdnem. Az állapotomat egyelőre stabilizálták, de bár nem akarlak ezzel untatni titeket, rövid magyarázat.
A balesetem után voltak gondjaim a vesémmel, de jól éreztem magam. Mielőtt mehettem volna dolgozni, még elküldtek egy laborvizsgálatra. Ennek az eredményét kaptam meg március 16-án, és ez miatt vonultam be másnap kórházba. Ma engedtek haza három hétig. Kemény napok állnak mögöttem, az állandó vizsgálatok, kezelések, a hozzám nőtt infúziós állvány volt a pozitívabb része a dolognak. A rosszabb az, hogy egy hét után mentővel a főváros egyik intézményébe küldtek, és ott már nem hitegettek. Addig is elhangzott párszor az a T-betűs szó. T, mint transzplantáció, de ott a főorvos közölte, hogy tiszta haszon, hogy van két húgom, és jó lenne, ha másnap befáradnának, és mielőbb kiderítenénk, hogy alkalmas-e valamelyikük donornak. Gondolom a reakciómat sejtitek. Sírógörcs.
Nem a fájdalomtól féltem, és félek. De végigfutottak rajtam a lehetőségek. Egy – életem végéig kezelés, lemondás…, Kettő – veseátültetés, benne a kockázat, hogy nem fogadja be a szervezetem, de a testvéreim közül valamelyik, vagy akár mindkettő életébe is gyökeres változás, és együtt élni a tudattal, hogy ha valami komplikáció lép fel arról közvetve én tehetek. Három – feladom, és akkor…
De nem ilyen fából faragtak, és szerencsére a szüleimet se. Az már biztos, hogy ha arra kerülne a sor, mindkét húgom alkalmas és kész is nekem adni a veséjét. De egyelőre, bár kérdéses, hogy ez az állapot meddig lesz így talán van remény. Kicsit összeraktak, marokszámra eszem a gyógyszereket, a súlyom 55 kiló, ami a 174 centis magasságomhoz hát… (Voltam már jobb bőrben). Lelkileg padlón voltam, most kb. a padlótól öt centire vagyok. Minden tagom fáj, de ha a fene - fenét eszik is, rendbe fogok jönni.
Az írás, tudom, most ez az utolsó ami számít, de jólesik. Kikapcsol, nem törődöm olyankor semmivel, csak próbálok elveszni egy olyan kitalált világban ahol a dolgok jók. Teleírtam egy füzetet, vannak használható és olyan részek is amelyeket soha nem fogok kiadni a kezemből, mert süt belőle a depresszió. A családom, a párom mellettem áll, és úgy néz ki, talán ezt is megúszom. Talán...
Az első amikor hazajöttem a laptopom megtámadása volt, valószínűleg ez már tényleg függőség, de muszáj volt fellépnem. Láttam mennyi új fejezet született közben, így a mai estém ezek olvasásával fog eltelni. Végre.  
És éppen ez miatt hosszú fáradtságos munkával bepötyögtem a következő fejezetet, (fáj a kezem a rengeteg szurkálástól), de nem tudtam tovább várni. Gondoltam ezzel is megköszönöm, hogy az eszetekbe jutottam. Úgyhogy kis hervasztó üzenetem alatt ott a friss.
Dicta

Ui: Mégegyszer köszönöm: Andi, Szanduss, Évi, Lylia, SZ, GK, Böbe, Titti, Judit, Ria, Detty, Kolett, Rennie, Sophie, Inve, Roni, Katabanya.

10 megjegyzés:

  1. Az a lényeg, hogy meggyógyulj és minden rendben legyen veled. Hidd el, ha nem lenne friss, akkor sem haragudnánk érte, legalább is én biztos nem.
    Puszi és köszönjük a frisst

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnálom ami történt és jó látni hogy vannak emberek akik nem adják föl.Sok kitartást a folytatáshoz és ha fejezetek nem jönnek szerintem mindenki megérti, az az első, hogy meggyógyulj!
    Lia

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Borzasztóan sajnálom ami történt Veled. Kitartást és nagyon sok erőt kívánok! A pozitív hozzáállás nagyon sokat segít, tapasztalatból tudom, biztosan meg fogsz gyógyulni!!!
    Ha jól esik az írás, én csak örülök az újabb részeknek, de azt is megértem ha nem lesz hosszabb-rövidebb ideig friss!

    Kívánom a legjobbakat és bár én nem vagyok vallásos, gondolok Rád, hátha már ez is segít!

    Sok szeretettel, May

    VálaszTörlés
  4. Szia te drága!
    Lehet, hogy lükének tartasz, de ma délután miután írtam neked, eljöttek az anyósomék egy könnyű kis vacsira (francia pirítós, jó zsíros sonkával, és füstölt sajttal töltve).Ilyenkor alap, hogy apósommal meg kell innom vacsi előtt 1-1 felest, és amikor ilyenkor azt mondjuk, hogy "egészség" mindig azokra gondolunk akiknek erre tényleg nagy szüksége lenne. Ma te is ezek között voltál. Bízom benne, hogy rendeződnek a problémáid, és addig is vigasztaljon a tudat, hogy sokan gondolunk rád, illetve bízunk a gyógyulásodban.
    Puszi: Katabanya

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon-nagyon sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültél! Drukkolok, és persze imádkozom érted...Nagyon köszi a frisst, de szerintem egyikünk sem ezért írt, hanem aggódtunk miattad!

    Puszi: Évi

    VálaszTörlés
  6. Szia na most ilyenkor mit bír az ember írni.csak azt hogy kitartást ,próbálj pozitívan gondolkodni .még nagyon fiatal vagy erős vagy ,a családod a barátok/ meg talán mi is olvasok is lelkiekben támogatunk ha szabad ilyet mondani / ami lényeg van egy szerető családod .párod aki melletted áll és ilyenkor ez a lényeg puszi Böbe

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Huh, ez a majdnem egy hónap totál idegörlő volt. Na nem az új rész miatt, sosem volt még ilyen, hogy nem vártam volna, de most tényleg olyan jól megvoltam Anna és Kellan nélkül. Most miattad léptem fel ide, napjában többször, hogy hátha írtál valamit, hogy jól vagy. És most, bevallom, teljesen reménytelenül jöttem fel ide, röpke három órás alvás után, totál lefáradva, de amikor a március 16. dátum helyett április 8-at láttam, egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy elaludtam. De csak nem. Örülök, hogy itt vagy már. Mégha csak 3 hétre is engedtek ki, de azért tudunk valamit. Bár ez a hír nem valami biztató. Nem tudom, hogy mit kellene írnom, kitartást, és tudod, minden fejben dől el, fő a pozitív hozzáállás (akármilyen nehéz is ilyenkor). Gondolunk rád, imádkozunk érted és veled vagyunk.

    Sok puszi:
    Szanduss

    VálaszTörlés
  8. Szia Dicta! :)

    Hát amit most írtál megrendített. Már a baleseted híre is váratlanul és nagyon rosszul ért minket, de ez. =( Nem csodálom hogy lelkileg mennyire megviselt ez a dolog.
    Mindig naponta többször jártam fel az oldalra, és ahogy olvasom nem csak én. Vártuk mikor tudunk meg rólad valamit. Hiányoztál. :) Nem csak az írásod. Inkább amikor csak írtál pár sort arról hogy mi van veled.
    Remélem az írás legalább egy kicsit segít neked. Addig legalább lehet egy kicsi nyugtod.
    Mi melletted állunk. :) Rád gondolunk, érted imádkozunk. Legyél pozitív. Tudjuk nehéz, de hogyha a jóra gondolsz és azt látod könnyebb lesz egy kicsivel.
    Ránk számíthatsz!

    Sok Puszit és Jobbulást: And

    VálaszTörlés
  9. SZia Dicta :)
    Őszinte legyek ?? amikor olvastam ott középtájt a soraidat megindultak a könnyeim ... sajnos nem tudom milyen érzés lehet egy ilyen dolgot megtudni .. De mindenesetre én mindennap gondolni fogok rád !! ÉS biztos vagyok benne hogy fel fogsz épülni és annak a testvérednek sem lesz semmi baja akitől a donort kapod !! :) Szorítok majd értetek :) Pihenj sokat hogy jobban legyél :D
    És még valami !! DICTAAA mi azért vagyunk hogy tartsuk benned a lelket és aggódjunk ha arról van szó és jelen esetben erre van egy jó nyomós okunk :D és igaz hogy így interneten látatlanba de akkoris aggódunk érted :)
    Gyógyulj minél hamarabb :)
    Pusziii
    Sophie

    VálaszTörlés
  10. kedves dicta!
    remélem egyre jobban leszel, mert imádom a blogod és téged is. Ha nem tudod felrakni időben a fejezetekt az sem baj csak gyógyulj meg!
    imádlak<3
    timi

    VálaszTörlés