Oldalak

2010. november 24., szerda

Újra itt!

Hát megjöttem, illetve hogy pontos legyek hoztak, de ez részletkérdés. Jelenlegi állapotom szerint három igen okos ember egy belgyógyász, egy sebész és egy neurológus is úgy ítéli meg a helyzetem, hogy immár a kórház ódon és piszkosszürke falai  nincsenek jó hatással rám, szóval végre hazaengedtek!!!
Hosszú volt ez a majdnem 4 hét, még így is, hogy a nagyrészét átaludtam. Ennyit még életemben nem feküdtem, mondjuk a napjaim ezután is ezzel fognak telni még egy darabig, Jövő héten kapok csak járógipszet, mert még elég duzzadt a lábam, viszont minden nap be kell adnom magamnak valami injekciót a trombózis megelőzésére, ha jól emlékszem. A bordáim javulnak, a műtéti hegem is gyógyul, de tuti nem veszek többet az életben bikinit, bár kaptam egy kenőcsöt ami állítólag eléggé sikeresen elhalványítja majd.
Lassan mindenki lenyugszik a környezetemben, jóanyám ma a kedvenceimet főzte, a hugaim a hétvégén telerakták számomra érdekes újságokkal könyvekkel a nappalit. Mondjuk megmondom őszintén, pár napig nem lesz ilyesmire szükségem, mert az elmúlt héten elég sokat írtam a kis füzetembe, és most ezek begépelése fog lekötni. Meg az, hogy bepótoljam a kiesett blogok elolvasását, amire már nagyon vágyom. Ma jön egy friss, itt lesz a kis tájékoztatóm alatt, a holnapi még nem fix, de majd igyekszem. Kétnaponta tuti, hogy összejön egy-egy fejezet, lévén az égadta világon semmi dolgom nincs.
Újra szeretném megköszönni a kedves szavaitokat, amikkel jobbulást kívántatok.
Zsuzsi, And, Lylia, Bobby, Böbe, Ficsi, Kiscsillag, Breeco, Katttaaa, Évi, Inve köszönöm, hogy bíztattatok.
Zsozsiii, rejti82, Zsú, r, Nikol, Olvasó és a már fent említettek, köszönöm, hogy aggódtatok értem amíg nem jelentkeztem.
Amikor rászántam magam arra, hogy másokkal is megismertessem az irományaimat erre nem számítottam. Persze a balesetre se, de hogy vadidegen emberek aggódnak majd értem, és (talán) nem csak azért, mert nem kapják meg a napi fejezetüket, ez legmerészebb álmaimban se jött elő. Nem ismerjük egymást személyesen, de azért ez nagyon jó érzés.
És most vége a helyzetjelentésnek, a magam sajnáltatásásnak, a hálálkodásnak. Remélem hamarosan visszaáll a régi rend, én írok, ti meg véleményeztek. Azért ezzel a szóval írtam, mert valóban a véleményetekre vagyok kíváncsi, nem csak arra, ha tetszik valami, de arra is ha nem. És itt jön az, amit szeretnék megköszönni egy embernek.
Kesha drágaságom, igazad volt! Jó régen írtál nekem egy megjegyzést, amire még nem reagáltam, nem azért mert megsértődtem, hanem azért mert először nem volt rá időm, utána meg jött a kamion. Én is tisztába vagyok azzal, hogy kicsit húzom a dolgot, hogy miért? Hát sok függ a hangulatomtól, és annyi minden jár egyszerre a fejemben, (illetve járt még anno, most kicsit lelassult üzemmódban létezem), hogy néha ezt okozza. Újraolvastam pár részt, vannak kedvenceim, nekem is az elejéről. Remélem, hogy most majd kicsit javul a helyzet, szeretném újra elnyerni a tetszésedet. Persze nem ígérem, hogy ezentúl mindig ezerrel pörögnek az események, mert (erre is te hívtad fel anno a figyelmemet) én vagyok az író, szóval minden tőlem függ. Ha valami nem "tetszik" továbbra is írd meg bátran, sőt megkérlek rá, hogy tedd meg.
És akkor mára ennyi, a fejezet a levelem alatt. Várom a visszajelzéseket, tudjátok beteg összetört ember vagyok itthon áhítozva pár jó szóra. (nagy boci szemek)
Dicta

5 megjegyzés:

  1. Drága Dictám!
    Tudom, hogy régen írtam. Tudom én. De nem azért tűntem el, mert nem vagyok oda a sztoridért vagy, mert kiábrándultam az írásodból! Csak örülök, hogy élek. Egyetem, zh-k, jön a vizsgaidőszak és tudom tiszta gáz de életem is van:) Plusz ott a saját blogom ahova próbálok minden nap frisst hozni:)
    Én is aggódtam érted, én is néztem naponta, hogy van-e új rész hisz hiányoltam én is az írásaid. Kellan iránti imádtunk összeköt ám minket:) Aztán jelentkeztél és kiderült mi történt. Nem írtam jó kívánságot, nem mondtam, hogy gyógyulj meg szerintem egyértelmű, hogy mind akik olvasunk akik szeretünk (mert szeretünk legalábbis én biztos) ezt szeretnénk. Hogy jól legyél, hogy gyorsan felépülj(és nem csak, mert nem kapunk olvasnivalót). Örültem, hogy megvagy, hogy ugyan kórházban pocsék koszton:) de élsz és relatív jól vagy. És hát a beszámolókból rá kellett jönnöm, hogy komoly baj nem lehet hisz az imádnivaló humorod amit mindig beleviszel a sztoriba ami miatt megszerettem az írásod megmaradt és még egy kamion se tudta kiűzni belőled:) Hála az égnek!
    Tudod miért nem írtam mikor nem jelentkeztél vagy mikor a baleseted után először írtál nekünk? Mert ugyan nem ismerlek de azt hiszem talán valahol mégis. Mindketten írunk és mi másból alakíthatnánk a saját karaktereink mint magunkból? :) Anna igazi túlélő kemény stramp nő akit semmi nem tud elpusztítani és szentül hiszem, hogy te is ilyen vagy. Lám, lám igazam lett. Nem kellett félni. Kamion vs. Dicta 0:1 :D Kórház vs. Dicta szintén 0:1. Avagy kórházi koszt vs. Dicta... ugye nem kell mondani mi az eredmény?:D Sorolhatnám még de nincs értelme:) Most jött el az ideje, hogy írjak. Most, hogy visszatértél közénk. Mert most kell az, hogy veled legyek:) Míg kórházba voltál nem tudtam semmit tenni. Persze írhattam volna egy rakat jókívánságot kisregényt stb. De mivel csak most tudtad volna elolvasni mindegy lett volna ha azt vesszük. Persze biztos örültél volna és jól is esik de én most akarok itt lenni. És itt is leszek. Mert én és azt hiszem a többeik nevében is mondhatom szóval helyesbítek és így inkább mi veled vagyunk! Támogatunk és szeretünk és alig várjuk, hogy tovább kalauzolj minket a világba amit megteremtettél:) Ha bármire szükséged van ha unatkozol ha akármi kell csak visíts és megyek futok szaladok:) Tudod hol találsz meg. E-mail, chat akármi elég egy sos jelzés és ott leszek ezt megígérem. Persze nincs rám szükséged gondolom de ha mégis...
    Így utoljára mit írjak?
    Üdv újra itt köztünk! A blogosok közt! Az olvasóid, a rajongóid közt. Nagyon szeretünk és jó, hogy újra velünk vagy.
    Millió puszi (a hegekre is, hogy gyorsan gyógyuljanak és vehess fel bikinit:D)
    Kesha

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem egy-egy blog olvasása során, (ha ténylegesen élvezzük azt) a történet mellett az író is a szívünkhöz nő, annak ellenére, hogy nem is ismerjük egymást!
    Személy szerint elvonási (szinte már)tüneteim jelentkeztek! Majd mikor hosszabb ideje nem jelentkeztél, már nem érdekelt a történet olxan szempontból, hogy az események folytonossága helyett miattad kezdtem aggódni. Mert hát valljuk be, mióta elkezdted megosztani a történeted, nem nagyon hagytál szüneteket. És soha nem gondoltam volna, hogy ilyen jellegű oka lehet ennek az egésznek.
    Szóval szerintem legtöbben érted aggódtunk és nem a történet szüneteltetése miatt!
    Remélem minél előbb felgyógyulsz és vissza tud állni az életed a megszokott kerékvágásba!
    Gyógyulgass!!!
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Örömmel hallom , hogy jobban vagy, anyuka révén , rögtön tudtam, hogy baj van, amikor napok óta nem jelentkeztél...anyai ösztön:):):).
    Gyógyulj sokat és gyorsan és nyugodtan vegyél fel bikinit:)
    Ha nem is személyesen de mondjuk iwiwen megnézheted aggódó személyem kilétét:)
    Üdvözlettel kívánok jó egészséget
    rejti82
    Reiter Judit
    Rácalmás

    VálaszTörlés
  4. Szia Dicta.

    Nagyon jól esett hogy engem is megemlítettél. Köszönöm szépen!
    Nagyon örülök hogy végre hazamehettél és nem kell a kórházban porosodnod. Én sem kedvelem a kórházakat, én is rengeteget voltam ott. :S
    Remélem gyorsan fogsz gyógyulni, és hamar felépülsz. Nagyon sajnálom ami veled történt. Hidd el én és sokan mások is nem csak azért aggódtunk vagy írtuk hogy gyorsan gyógyulj hogy hamarabb legyen fejezet. :) Aggódtunk érted, mert bár személyesen nem ismerünk de az írásodat ismerjük meg ha néha kiírsz pár dolgot az életedből és nekünk fontos hogy te jól legyél. :)
    Remélem most már csak csupa jó dolog fog történni veled.
    A történetről pár szót. :D Kesha bejegyzését én is olvastam és vannak amikben igazat adok neki. Néha engem is "kiborít" a dolgok húzása, de ha vissza nézek később a fejezetekhez örülök hogy nem lett egyből minden rendben. És ne akarj most egyből rögtön sok fejezetet megírni csak ha magától jön! :D Én még annak is örülök hogy egyáltalán van friss. :)
    Na végre a kisregényemnek. xD

    Puszit küld és jobbulást kíván: And

    VálaszTörlés
  5. HElló-belló !! Jujj de jó hogy otthon vagy !! Gyógyulgassál !!! Nem siettetünk téged a fejezetekkel :D mi szerintem ráérünk :D Szerintem természetes volt hogy aggódtunk érted mikor nem írtál 1-2 hete .... szerintem akik r.olvasók egyből feltűnt nekik h vmi prücök van veled ... :D:D Szeretünk téged ezért jó hogy aggódunk :D szerintem sokaknak de nekem személy szeerint te vagy az egyik kedvenc "íróm" :D:D Mert azz vagy :D:D Pihenj sokat !!
    pusziiii :D:D
    Ficsi

    VálaszTörlés