Oldalak

2010. november 30., kedd

66. Egy hosszú, mámoros éjszaka...

(Anna szemszöge)
Könyörgöm, még a Duracell-nyusziban is lemerül egy idő után az elem!!!
A testem áhítozik ugyan az újabb és újabb gyönyör után, de az agyam már kimerült, csak a pihentető alvásra vágyik. Hosszú órák, vagy csak percek óta kínozzuk egymást, nem tudom, de amit velem művel az felül múlja a legmerészebb álmaimat.

Amikor bezárult mögöttünk a szobaajtó azt gondoltam, ne már, majd amikor én azt mondtam, úgyhogy bájosan rámosolyogtam, mellé lépve adtam egy puszit az ajkaira, majd azonnal sarkon fordultam és célba vettem a fürdőt.
- Én most lezuhanyozom, pár perc és jövök – néztem vissza az ajtóból, és gyorsan beraktam magam mögött.  Sejtettem, hogy nem hagyja annyiban ezért villámgyorsan megszabadultam a szandálomtól, az ékszereimtől, kibújtam a ruhámból, és belenéztem a tükörbe. Sajnos elfelejtettem, hogy sminkeltem indulás előtt, jobb hijján egy kevés szappan segítségével eltávolítottam az arcomról a mázat és némi wc papír segítségével a szempilláimat is megszabadítottam a festéktől. Szoros kontyba csavartam a hajam, megnyitottam a csapot és beálltam a zuhanyfülkébe. Egyre jobban tetszett Luca új háza, már amit eddig láttam belőle. Már vagy két-három perce folyattam magamra a forró vizet, amikor két hideg kéz ölelte át a derekamat, és húzott magához. Nem mondom, hogy meglepődtem, mert számítottam rá, hogy bejön, (sőt mertem remélni), de a hideg ujjai a forró bőrömön… mondanom se kell, hogy azonnal felsikítottam. Megfordulva eltoltam magamtól, ami nemigen nyerte el a tetszését.
- Hideg a kezed – néztem rá, és a vízsugár alá tartva próbáltam felmelegíteni az ujjait - egyébként már egészen kiskoromtól egyedül intézem a tisztálkodást.
Huncutul elmosolyodott, és közelebb hajolt hozzám:
- Te még nem is hallottál a globális felmelegedésről, muszáj spórolni az energiával és a vízzel.
- Oké, a tusfürdő meg biztos szennyezi valahogyan az élővilágot, úgyhogy – mentem bele a játékba és egy keveset a kezembe öntve mosdatni kezdtem. Először a mellkasán, majd a vállain, a karjain simítottam végig. Neki se kellett több, egy pillanat múlva a keze már szintén habosan járta be a felsőtestemet, és az egésznek semmi köze se volt ahhoz, amiért eredetileg bejöttem. Nem kellett sok idő, mire az ajkai rátaláltak az enyémre, és minden sietség nélkül kóstolgatták azt. Kizártuk a külvilágot, most csak mi ketten léteztünk és a vágyunk, ami kezdett egyre jobban elhatalmasodni felettünk. Lassan simogattuk egymást, bebarangolva a másik minden porcikáját. Minden érintésemet tízszeresen kaptam vissza, tudtam, hogy már nem elégedhetünk meg ennyivel, ő is így gondolhatta, mert miközben újra megcsókolt éreztem, hogy megemel. Hátamat a zuhanyfülke falának támasztva karjaimmal a vállába kapaszkodtam. Mindkét lábamat a csípője köré fonva éreztem, ahogy teljesen kitölti a testemet. Nem mozdult, csak tartott egyik kezével, míg a másik ráérősen játszott a mellbimbómmal. Hirtelen a szájával kezdte el kényeztetni érzékeny testrészemet, lassan harapdálva, szívogatva azt. Próbáltam megmozdulni, de minden igyekezetével azon volt, hogy meggátoljon ebben. Nem tehettem mást, élveztem minden mozdulatát. Amikor végre felhagyott a kínzásommal magamhoz húztam az fejét, és minden vágyakozásomat beleadtam a csókunkba. Szája gonosz kis vigyorba görbült, de a szemein látszott, hogy ő se bírja már sokáig. Nem szólt, így biztos voltam benne, hogy csak arra vár, hogy én mondjam ki.
- Kellan, kérlek… - magam is elcsodálkoztam a hangomon, de mivel a kérésem azonnal teljesült, nem értem rá foglalkozni vele. Ott, állva abban a zuhanyfülkében tudtam, hogy ez a férfi nekem lett teremtve, hogy soha nem akarok elszakadni tőle. Nem csak a testiségről volt szó, minden mozdulata azt bizonyította, hogy fontos vagyok neki, zabolátlanul hajszolt a gyönyör felé, de közben éreztem, hogy ha most összedőlne a ház, akkor azonnal óvón ölelne, és vigyázna rám. És ez a feltétlen odaadás ami sugárzott belőle lenyűgözött.

Egész éjjel az őrületbe hajszolt. Miután egymást  megtörölve nagy sokára ágyba jutottunk, itt se az alvás lett az elsődleges szempont, mert szinte azonnal simogatni kezdett, és egymás után többször is olyan orgazmusom volt, amiről addig álmodni se mertem, pedig szex terén rendelkezem tapasztalatokkal. Fáradhatatlan, találékony és megunhatatlan. Talán ahhoz az egyszeri élményhez tudnám hasonlítani amikor 19 évesen kipróbáltam az extasy-t. Olyan mintha kilépnék a testemből egy másik atmoszférába és nem létezik más csak Ő. Lebegés. Határtalan boldogság. Végtelen gyönyör.
Nem ez mégis hülyeség mert a kis tabletta hatása másnapra elmúlt és csak a fejem fájt, nem is akarom kipróbálni többet. Ezzel szemben ezt az élményt szeretném még sokszor átélni. Csak nem most.
- Kellan - nézek rá, miközben a mellkasán fekve próbálom lenyugtatni a kielégüléstől még remegő testemet - kérhetek tőled valamit.
- Te bármit Cica.
- Hagyj aludni egy kicsit, kérlek. - Nevetni kezd, majd újra magához húz, lassan simogatja a hátamat. Én mellé bújok és az oldalamra fekszem, automatikusan mozdul utánam, egyik karjával átölelve a derekam. Összefűzöm az ujjainkat, és érzem, hogy jótékony kábultság vesz rajtam erőt. Már majdnem kikapcsolok amikor két szót súg a hajamba. Halkan, suttogva. Mosolyognom kell, de reagálni már nincs erőm. Erről reggel el kell beszélgetnünk. Az sz-betűsről is, a másikról meg pláne.
De most csak pihenni akarok... aludni... sokat...

(Kellan szemszöge)
Ördögi nőszemély! Bestia! Boszorkány!
Ezek az első szavak amik az eszembe jutnak amikor arcán kihívó mosollyal elvonul a fürdőbe. Azzal a szándékkal csuktam be magunk mögött az ajtót, hogy nem nyugszom amíg nem könyörög, és ha a fene fenét eszik is úgy lesz. Oké, Cica kapsz egy kis időt. Na nem sokat, leszórom a ruháimat a fotelre, leszedem az ágytakarót. Még a végén kedvelni fogom az olaszt, az ágy mérete mindenesetre jópont. Halkan nyitom ki a fürdő ajtaját, csak a teste körvonalait látom a bepárásodott üveg mögött, nekem háttal áll. A ruhái egy kupacba a földön, szemmel láthatóan sietős volt a dolga. Nem veszi észre ahogy belépek a fülkébe, így észrevétlenül húzom magamhoz, de felsikít, és megpördülve azonnal eltol magától. Nemár, ugye nem akar itt szégyenlősködni nekem?!
Szerencsére nem, sőt, még ő kezdi el melengetni a kezeimet, közben pedig kacérkodik velem. Amikor simogatni kezd mosdatás gyanánt már alig bírok magammal. Eddig is eléggé tettre kész állapotban voltam, de kezd az őrületbe kergetni. Igyekszem viszonozni a mozdulatait, élvezem ahogy felsóhajt amikor a melleit simogatom, pedig még bele se lendültem igazán a dologba. Meg kell csókolnom! Nem is késlekedem sokat, ő pedig azonnal viszonozza a nyelvem simogatását. A kezem egy pillanatra se engedi el, igyekszem felfedezni az egész gyönyörű testét. Végigsimítok az oldalán, a fenekén, a combjain, majd ujjaimat eltüntetem a két lába között. Azonnal reagál, szétnyitva azokat, így már semmi akadálya annak, hogy megkeressem azt a pontot amelynek érintése a legnagyobb gyönyörhöz jutatja. Lágyan becézem, olyan bársonyos a bőre, érzem a belőle áradó forróságot, nem tudok ellenállni a kísértésnek, eltüntetem benne az ujjaimat. Az arcát lesem, megfeszül de nem a fájdalomtól, beleharap az ajkába, én meg arra gondolok, nyugi, baby, lesz ez még jobb is. Ritmusosan mozgatom benne a kezem, és közben számat ágaskodó mellbimbójára tapasztom, harapdálva kényeztetem. Saját magamat is bűntetem, mert szívem szerint már elmerülnék benne, de majd később. Még nem most.
Áttérve a másik mellére, ölénél tovább mozgatom a csuklómat, hüvelykujjam rátalál testének megduzzadt gombjára, és azt kezdem el simogatni. Hallgatom, ahogy egyre hangosabban veszi a levegőt, én meg lassan letérdelek elé. Belecsókolok a köldökébe, egyre lejjebb haladok, végül a szám eléri az ujjaim helyét. Megrándul, én pedig tovább folytatom a kényeztetését, lassan simítok végig rajta, majd egy hirtelen mozdulattal mélyen belé fúrom a nyelvemet. Elvarázsol az íze, egyik lábát a vállamra emelem, hogy jobban hozzáférjek, érzem a mélyről jövő kis rángásokat a testében, tudom, hogy már nincs sok hátra, úgyhogy megállok. Elkínzott arccal néz rám, a szeméből mérhetetlen vágyakozás sugárzik ami talán még jobban hat rám, mint a csábító idomai. Annyira feszülök már, hogy félek, hogy ha így folytatom szégyenszemre elrobbanok idő előtt. Lassan simogatom, de sürgetően tapad hozzám. Ennyi volt, nem bírom tovább. 
A súlya meg se kottyan, könnyedén emelem fel, ő se marad tétlen körbeöleli a derekamat azokkal a hihetetlenül hosszú lábaival. Arra számít, hogy megkapja végre amit akar, de nem. Kérned kell Cica, most én vagyok előnyben. Érzem, hogy mindent elkövetne, izeg-mozog, belső rejtett izmait megfeszíti, és ettől tényleg az önuralmam végső határait feszegetem, el kell terelnem valamivel a figyelmemet. Lecsapok a mellére, és ekkor nem bírja tovább. 
Az a két szó amit vágyakozva súg felém, miközben a szemeivel szinte könyörög még jobban feltüzel. Nem akarom és nem is tudnám már visszafogni magam, egyre gyorsabban mozgok benne, kezeimmel a fenekénél tartom, ő pedig rátapad a számra, teljesen átadva magát nekem. Egyszerre élvezünk el, látni őt miközben belerobbanok, érezni titkos izmai remegését hihetetlen érzés. Jó darabig csak állunk ott, olyan, mintha a lábaim gumiból lennének, de képtelen vagyok eltávolodni tőle. Lassan csillapodik a pulzusunk, a vállamra hajtva a fejét pihen, miközben a hajamat simogatja. Sajnos egyszer csak felnéz, puszit nyom a számra és megszólal. 
- Tegyél le, nehéz vagyok. 
Azonnal tiltakozom, de a következő mondata mégis meggyőz.
- Kellan, ugye láttad odabenn azt a hatalmas ágyat. - Az arcáról megint huncut mosoly villan felém. Oké Cica, miattam jöhet a második menet.
Ezúttal gyorsan mossuk le magunkról az izzadságot, és a nap porát, én próbálnék visszatérni az első módszerhez, de eltolja a kezem, villámgyorsan végez, kibújik mellettem, és kacagva fut előlem a szobába. Gyorsan utolérem, és meggyőzöm, hogy a törülközés már más tészta igenis szüksége van a segítségemre. Persze ő se tétlenkedik, és perceken belül kicsit még nedvesen ugyan de az ágyban kötünk ki. 

Nem tudom, hányszor sikerült azóta örömet okoznunk egymásnak, de sokszor az egészen biztos. Anna az ágyban valóban egy vadmacska, hihetetlen odaadó és szenvedélyes is egyszerre. Imádom a számmal kényeztetni, és az is bebizonyosodott, hogy ennek ő is mestere. Kicsit aggaszt, hogy vajon kitől, kiktől tanulta az örömszerzés ilyen módját, de amikor mintha csak egy fagyit nyalna a nyelve végigsiklik feszülő testrészemen, majd eltünteti a szájában elakad a lélegzetem, és minden gondolat kimegy a fejemből. 
Hosszú idő és megannyi gyönyör után várom, hogy csillapodjon a testünk, lassan simogatom a hátát, amikor megszólal. 
Ahogy kimondja a nevem, és ahogy rám néz az fergeteges hatással van rám, kíváncsian várom mit szeretne, de a mondatától nevetnem kell. Igen, egy kis alvás rám is rám férne. Nem tetszik, hogy legurul rólam, de amikor oldalra fordul eszembe jut az első londoni ébredésünk, követem a testét, kezem a hasára rakom, mire azonnal hozzám simul és összefűzi az ujjainkat. Olyan belsőséges ez a mozdulat, hallgatom, ahogy egyre lassabban veszi a levegőt, arcom a hajába fúrom, én is elálmosodom. Az utolsó gondolatom az, hogy hihetetlen szerencsém van, hogy megismerhettem, és az enyém lett. Odavagyok érte, és nem csak a testéért, lenyűgöz a szépsége, megrészegít a belőle áradó sokszínűség, annyi mindent érzek iránta. De egy dologban teljesen biztos vagyok, és ezt ki is kell mondanom. Csak halkan súgom, nem akarom felébreszteni.
Szeretlek, Cica!      

(Anna szemszöge) 
Odakinn még alacsonyan jár a nap, amikor ébredezni kezdek. Ugyanúgy, mint Londonban a hátamhoz bújva ölel át, keze a hasamon pihen. Kell egy kis idő mire felfogom hol is vagyok, hatalmas elégedettséget érzek, mosolyogva fordulok felé, és pár percig csak figyelem ahogy alszik. Aztán sajnos szólít a természet plusz iszonyat szomjas vagyok, így óvatosan kicsusszanok az ágyból. Pár másodpercig nézem az arcát, de nem tapasztalok változást. jó, akkor nem ébresztettem fel. Sietve lesek körbe, hogy mit is vegyek magamra, a fürdőben felkapom a bugyimat, majd a szemem megakad Kellan ingén, abba bújok bele. Szó se róla nagy rám, de nincs más és érezni lehet rajta az illatát, így tökéletesen megfelel. Jobb hijján mezítláb indulok le a földszintre, a nappaliban Jay szuszog, a keze lelóg a padlóra. Róla el is felejtkeztem. Csendben osonok be a fürdőbe, majd pár perc felfrissülés után a konyha irányába. A hűtőbe szétnézve elégedetten tapasztalom, hogy rendesen fel van töltve, ami jó, mert szinte biztos vagyok benne, hogy amint mindenki magához tér éhesek lesznek, és a reggeli elkészítését tuti rám sózzák. Fogok egy üveg narancslét és két poharat, és ugyanolyan halkan ahogy érkeztem visszamegyek a szobánkba. Miután lepakoltam az éjjeliszekrényre csendben leülök az ágy szélére, és próbálok visszabújni a takaró alá, de amikor felé pillantok kiderül, hogy már ébren van. Álmosan néz rám, látszik, hogy ebben a pillanatban riadhatott fel.
- Hol voltál, azt hittem csak álmodtam az egészet.
- Szia, - adok egy puszit a szájára - csak szomjas voltam.
- Én is kapok – kérdezi, mire mosolyogva mutatom neki a két poharat. Miután mindketten ittunk és lepakoltam az éjjeliszekrényre elégedetten bújok közelebb hozzá, befészkelve magam az ölelésébe.
- Nincs rajtad egy kicsit sok ruha – súgja a fülembe, mire felkuncogok. Nem tehetek róla, csiklandós vagyok.
- Jay a nappaliban alszik, szerinted bugyiban kellett volna lemennem – kérdezem, mire azonnal jön a válasz.
- Még mit nem. De most már nincs rá szükséged, ugye – és már érzem is, ahogy az ujjai a gombokkal bajlódnak. Villámgyorsan kerül le rólam az ing, majd rögtön utána a bugyi is. Elégedetten nyújtózkodom mellette, hirtelen hiába alig egy-két órát aludtunk csak, egyikünk se tűnik fáradtnak. Simogató ujjai lassan térképezik fel minden porcikámat, egyik kezére támaszkodva figyeli a reakciómat, aztán közelebb hajol és végre megcsókol. Valami határtalan gyöngédség sugárzik minden érintéséből. Lusta, elnyújtott mozdulatokkal simogatja az arcomat, a vállamat, az oldalamat, egyre lejjebb haladva. Én is félretolom az őt részben elfedő takarót, és cirógatni kezdem. Újra lenyűgöz, hogy milyen tökéletes kidolgozott teste van, ujjaimat végig húzom valamennyi kis kockán a hasán. Hallva halk sóhaját kezem még lejjebb csúsztatom, először csak a combját érintve, aztán visszatérve a köldökéhez, ahogy a kintről beszűrődő félhomályba a szemeibe nézek  határtalan vágyat látok ott, mely még jobban felszínre tört amikor ujjaimmal lágyan hozzáérek duzzadó férfiasságához. Lassú simogatásomnak gyorsan meglesz az eredménye, mert hangosan felnyög, majd ajkait az enyémre tapasztja.
Folytatnám még, de eltolja a kezem és a következő percek minden tiltakozásom ellenére csak az én kényeztetésemről szólnak. Hiába próbálok újra és újra hozzáérni, gyengéd erőszakkal szorítja kezeimet a lepedőhöz, miközben ő ujjaival, majd forró ajkaival bejárja minden porcikámat. Amikor nyelve a köldökömhöz ér már hangosan zihálok, de persze ez még semmi ahhoz képest amikor megérzem nyelvét a gyönyöröm középpontjában. Lassú simogatása az őrületbe kerget, két könyökömre támaszkodva nézek le rá, könyörgő tekintettel, hogy szabadítson meg a kínoktól, de cserébe csak egy pimasz kis mosolyt kapok. Lázadni kezdek, magamhoz húzom a fejét, forró csókba olvasztva ajkainkat, és némi nehézséggel de sikerül magam alá gyűrnöm. Na megállj nagyfiú, ezt visszakapod. Csakúgy, mint ő én is bejárom teste minden részét, először kezemmel, majd apró csókokat nyomva minden porcikájára a számmal is. Felhördül, amikor játékosan beleharapok a mellbimbójába, de aztán nincs ideje megtorláson gondolkodni, mert a következő pillanatban nyelvem már a combja belső oldalán jár. Figyelem, ahogy egy pillanatra visszatartja a lélegzetét, várva, hogy végre elérjem legféltettebb kincsét, de csak belecsókolok a köldökébe, és újabb csókokkal borítom el. Mikor végre megkönyörülök rajta, és ajkaimmal szorosan körbezárom elégedett sóhaj hagyja el a száját, lassú kényeztetésem meghozza az eredményét, mert pár pillanat múlva csak azt érzem, hogy az ölébe ránt, és minden teketóriázás nélkül belém hatol. Egy pillanatra mindketten megkönnyebbülünk, de ezt az érzést gyorsan felváltja sürgető vágyunk, hatalmas tenyereivel a fenekem alá nyúlva irányítja a ritmusunk. A lassú ütemet hamar követi egy gyorsabb, elemi késztetés, és egymást hajszolva a beteljesülés felé egyre kontrolálatlanabbul mozgunk. Egyszerre söpört végig rajtunk a felemelő érzés,  fejemet magához húzva csókba fojtja feltörni készülő sikolyomat.
Kis idő múlva csókjaink újra visszatérnek a kényeztetés szintjére, várva, hogy felgyorsult pulzusunk újra a normális értékre csökkenjen. Végigdől az ágyon, magára húz engem is, a mellkasán pihenek, miközben ujjai lassan cirógatják a hátamat. Tökéletes elégedettség szállja meg a testemet, szemeimet lecsukva élvezem az érintését, egyre jobban átcsúszva az álom határán, majd megadva magam a sorsnak elalszom újra.

(Kellan szemszöge)
Halk motoszkálásra ébredek, kezemmel azonnal Anna után nyúlok, de csak a hideg lepedőt tapintom. Az nem lehet, hogy csak álmodtam, ugye nem? Kinyitva a szemem meglátom őt, éppen próbál betakarózni. Rákérdezek merre járt, a mondata, hogy csak szomjas volt engem is ráébreszt ugyanerre, persze mint mindig most is gondolt mindenre, eleve két poharat hozott. A hideg üdítő kicsit magamhoz térít, hát még a tény, hogy mellém bújik. Újra megkívánom, és sietve meg is szabadítom a zavaró ruhadaraboktól. Jó persze, kellett, elég sokan vagyunk a házban, és tényleg Jay a nappaliban alszik, de itt a szobában már semmi se indokolja. Ahogy nyújtózkodni kezd mellettem testével egyszerre feszülők meg én is. Te jó ég, még soha senki nem volt rám ilyen hatással. Elég csak ránéznem és készen állok
Ezúttal nincs semmi más célom, mint örömet okozni neki, és megérinteni mindenütt. Annyira védtelenül néz, nyoma sincs rajta a máskor tapasztalt határozottságnak, lágyan mosolyog rám. Szeretkezni akarok vele a szó minden elképzelhető értelmezésében. Talán egyre gondoltunk, és ez ígéretes, mert apró kezei alig-alig érve hozzám bejárják a testemet. Olyan óvatosan cirógat, alig bírom kivárni, hogy végre ujjai merev testrészemhez érjenek. Viszont amikor megtörténik nem bírom sokáig. Félő, hogy végzetes hatással lesz rám, így inkább eltolom a kezét. és én kezdem el őt simogatni. Persze tiltakozik, és le kell fognom, hogy kutató keze ne érhessen hozzám. Egy darabig ellenkezik, de amikor nyelvemet végighúzom combja belső oldalán felsóhajt, és hagyja, hogy folytassam amit elkezdtem. Kényeztetem, hallgatom imádnivaló nyögdécselését. Amikor a szemébe nézek, látva ahogy megnyalja a szája szélét meg kell csókolnom. Fölé hajolva tapasztom számat az övére, és először csak óvatosan, majd engedve kívánságának vadul kóstolgatom. Látom, hogy készül valamire, hagyom magam hanyatt dönteni. Húznám magamra, de nem hagyja, a lábaim közé helyezkedik a sarkára ül, egy újabb csók után bejárja szájával minden porcikám. Tetszik, naná, hogy tetszik. Játékos, van, hogy csak alig érzem a nyelve érintését, van hogy finoman belém harap. Élvezem, bár mikor szája körülölel, és megérzem magamon a fogait kicsit megijedek. Csak ott ne Cica, bárhol megharaphatsz, de ott ne tedd. Imáim meghallgatásra találnak, de az ahogy egész testrészemet eltünteti az ajkai között, újra meg újra az őrületbe kerget. Tudom, hogy nem bírom már sokáig, de nem így akarom, most nem. Nincs már erőm megfordulni se, csak előre hajolva magamra rántom és akadály nélkül siklom tűzforró barlangjába. 
Olyan jó érzés. Cirógatom ahol érem, a derekát, a melleit, majd ujjaim a fenekére simulnak. Összhangban mozdulunk egymás felé, érzem, hogy tövig elmerülök benne, és pillanatokon belül mikor megremeg én is elengedem magam.
Megcsókolom, mert nem tudom szavakban kifejezni amit most érzek, így ajkaimmal próbálom tudomására hozni végtelen szerelmemet. Simogatom a hátát, és hallgatom az elégedett szuszogását. 
Ezt akarom hallgatni minden éjjel ezután.

4 megjegyzés:

  1. Szia Dictám!
    IGEN, IGEN, IGEN és megintcsak IGEN!!!
    Ugye tudod ez mit jelent? Csupa nagybetű:D
    Na most pöppet elgondolkodtam azon, hogy mennyire is vagyok perverz, hogy egy teljes egészében 18+-os fejire írom csupa nagybetűvel, hogy IGEN de ez úgy nagyon odacsapott. Ezt akartam én látni. Megvana tűz a szikra a tüzijáték. Szuper lett. Imádtam oda vissz voltam az egészért nem fokozom tovább mert most amúgy sem találok szavakat ugyanis ezt nagyon nagyon eltaláltad.
    Csók
    Kesha

    VálaszTörlés
  2. Szia hát mit mondjak még szex könyvet is írhatnál ,és ráadásul a párom dolgozik ,jaj nekem mikor lesz holnap reggel üdv Böbe

    VálaszTörlés
  3. Szia Dicta!

    Köszönöm!:)
    Gyönyörűen és változatosan írod le, és annak ellenére, hogy teljes egészében a szexről szólt, az embernek meg sem fordul a fejében semmi perverzió, hogy úgy mondjam, mert ez színtiszta SZERELEM!
    Nagyon szép lett!

    Puszi,
    Lylia

    VálaszTörlés
  4. Szia Dicta!
    Szupi volt, annyira jó, hogy végre egymásra találtak! Nem is ragozom tovább, mert semmi újat nem tudok írni. Nagyon várom a következő részt!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés